Za chwilę usuniesz pliki cookies
w serwisie MPWiK. Aby zmiany zostały wprowadzone, musimy odświeżyć stronę.
Zgadzasz się?
Dlaczego MPWiK S.A. we Wrocławiu?
CODZIENNIE NASZ ZESPÓŁ DBA O KOMFORT ŻYCIA MIESZKAŃCÓW WROCŁAWIA.
TY TEŻ MOŻESZ MIEĆ NA TO WPŁYW – DOŁĄCZ DO NAS!
Aplikuj na stanowisko
Asystent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Centrum Edukacji Ekologicznej HYDROPOLIS, ul. Na Grobli
Jakie będą Twoje zadania?
- profesjonalna obsługa klienta indywidualnego i grup zorganizowanych,
- obsługa call center,
- sprzedaż biletów wstępu do Hydropolis,
- prowadzenie systemu rezerwacyjnego,
- prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem wystawy,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- wykształcenia średniego lub wyższego,
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,
- postawy proaktywnej,
- wysokiego poczucia odpowiedzialności oraz szerokich umiejętności komunikacyjnych,
- gotowości do pracy w równoważnym systemie czasu pracy,
- uczciwości, rzetelności i samodzielności.
Mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta (także praca z dziećmi i młodzieżą).
A co w zamian?
- stabilne i uczciwe warunki pracy na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
- praca zgodnie z grafikiem – 8 godzin dziennie, 7 dni w tygodniu,
- możliwość udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikacje i kompetencje,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w renomowanej i stabilnej firmie
- bezpieczne środowisko – nowoczesne narzędzia pracy,
- bogaty pakiet socjalny, w tym atrakcyjny pakiet medyczny,
- karta MultiSport, sekcje sportowe,
- możliwość nauki języków obcych,
- dofinansowanie do posiłków na stołówce pracowniczej,
- praca w dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta,
- parking dla pracowników.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.