Przejdź do treści głównej

Nowe Contact Center - wirtualne wsparcie obsługi telefonicznej

Od niemalże roku nasza infolinia wspierana jest przez wirtualnego doradcę. Przez ten czas bot miał okazje odpowiadać na Państwa pytania i przyjmować zgłoszenia zdarzeń awaryjnych.

Praca naszego wirtualnego kolegi jest na bieżąco monitorowana i analizowana pod kątem spełniania oczekiwań i zgodności z ustalonymi założeniami realizacji poszczególnych spraw. Mamy świadomość, że jeszcze sporo pracy i nauki czeka naszego bota , ale bardzo cieszymy się, że jesteście Państwo otwarci na współpracę z nim i że korzystacie z jego pomocy.

Jak i gdzie można porozmawiać z wirtualnym doradcą?

Zadzwoń na naszą infolinię 71 34 09 655 i wybierz opcję 3. Bot będzie dostępny również podczas zgłaszania zdarzenia awaryjnego na naszej linii alarmowej 994.

Co wirtualny doradca może dla Ciebie zrobić?

Wszystkie uwagi prosimy zgłaszać na adres mailowy uwagibot@mpwik.wroc.pl

Zachęcamy do obejrzenia krótkiej animacji o naszym Contact Center

Zamknij
UWAGA AWARIA

Planowana data przywrócenia dostawy wody:
Zamknij

Brak wydarzeń w tym dniu

Zwiń
Proszę wpisać poprawny adres e-mail Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana dla dalszego procesu
Dziękujemy

Brak wydarzeń

STRONA, NA KTÓRĄ CHCESZ PRZEJŚĆ,
BĘDZIE WYŚWIETLANA
W STANDARDOWYM WIDOKU.

Wróć

lub

Przejdź dalej

Za chwilę usuniesz pliki cookies w serwisie MPWiK. Aby zmiany zostały wprowadzone, musimy odświeżyć stronę.
Zgadzasz się?

Telefon Koperta Email
Formularz aktualizacji danych dla klientów MPWiK
Uzupełnij formularz