Za chwilę usuniesz pliki cookies
w serwisie MPWiK. Aby zmiany zostały wprowadzone, musimy odświeżyć stronę.
Zgadzasz się?
Sposób załatwiania spraw
Przyjmowanie i załatwianie spraw
W zależności od rodzaju sprawy załatwiane są: osobiście, listownie, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Centrum Obsługi Klienta
ul. Na Grobli 19, 50-421 Wrocław
tel. 71 340-96-55
e-mail: bok@mpwik.wroc.pl
Centrum Obsługi Klienta pracuje w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godz. 8.00-15.00, w środy w godz. 8.00-17.00.
Szczegółowe informacje dotyczące usług świadczonych przez Centrum Obsługi Klienta
Serwis e-BOK: ebok.mpwik.wroc.pl
Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne
czynne całą dobę
tel. 994
Pogotowie przyjmuje zgłoszenia o awariach wodociągowych i kanalizacyjnych, a także m.in. bierze udział w zarządzaniu informacją o przerwach w dostawie wody i odbiorze ścieków oraz o prowadzonych pracach w zakresie usuwania awarii, monitoruje układy technologiczne oraz kieruje służbami rozpoznawczymi sieci wod.-kan.
Elektroniczna skrzynka podawcza
MPWiK S.A. korzysta z Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) na ePUAP pod adresem: /MPWIK_WROC_2019/SkrytkaESP
Informacje dotyczące wysyłania dokumentów na adres ESP MPWiK S.A. podane są na stronach ePUAP w sekcji Pomoc.
Wytworzył/a informację: Piotr Sieradzki , zmiany wprowadził/a Piotr Sieradzki 2024-07-17 r.