Badanie Satysfakcji Klientów 2018

Rozpoczynamy realizację VII edycji Badania Satysfakcji Klientów. Po raz trzeci partnerem w realizacji projektu są specjaliści z firmy Kantar TNS.

Chcielibyśmy zaznaczyć, iż Badanie Satysfakcji Klientów to dla nas jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z Państwem. Jego wyniki stanowią cenny materiał do analizy, wyznaczania kierunków zmian i działań doskonalących. Jesteśmy firmą społecznie odpowiedzialną, dla której potrzeby Klientów stanowią priorytet. Mamy świadomość zmieniających się oczekiwań, dlatego chcemy je poznawać i wdrażać działania służące ich realizacji.

Niezmiernie liczymy, że również w tym roku poświęcą Państwo swój cenny czas i wezmą udział w badaniu. Ankieterzy firmy Kantar TNS skontaktują się z Państwem celem ustalenia dogodnej pory przeprowadzenia ankiety. Z góry bardzo dziękujemy za poświęcony czas.

Zamknij

UWAGA AWARIA

Planowana data przywrócenia dostawy wody:
Zamknij

Brak wydarzeń w tym dniu

Zwiń
Proszę wpisać poprawny adres e-mail Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana dla dalszego procesu
Dziękujemy

Brak wydarzeń

STRONA, NA KTÓRĄ CHCESZ PRZEJŚĆ,
BĘDZIE WYŚWIETLANA
W STANDARDOWYM WIDOKU.

Wróć

lub

Przejdź dalej

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Zamknij

Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki. Zobacz politykę prywatności.

Za chwilę usuniesz pliki cookies w serwisie MPWiK. Aby zmiany zostały wprowadzone, musimy odświeżyć stronę.
Zgadzasz się?

Tak Nie