Powierzchnia spływu wód opadowych lub roztopowych w m²
Śr. Dobowe m³/d
Max. Godzinowe m³/h
Max. Sekundowe dm³/s
obecnie
docelowo
obecnie
docelowo
obecnie
docelowo
obecnie
docelowo
I. Socjalno – bytowe
X
X
Socjalno – bytowe, Śr. Dobowe, obecnie
Socjalno – bytowe, Śr. Dobowe, docelowo
Socjalno – bytowe, Max. Godzinowe, obecnie
Socjalno – bytowe, Max. Godzinowe, docelowo
Socjalno – bytowe, Max. Sekundowe, obecnie
Socjalno – bytowe, Max. Sekundowe, docelowo
II. Przemysłowe - Technologiczne
X
X
Przemysłowe - Technologiczne, Śr. Dobowe, obecnie
Przemysłowe - Technologiczne, Śr. Dobowe, docelowo
Przemysłowe - Technologiczne, Max. Godzinowe, obecnie
Przemysłowe - Technologiczne, Max. Godzinowe, docelowo
Przemysłowe - Technologiczne, Max. Sekundowe, obecnie
Przemysłowe - Technologiczne, Max. Sekundowe, docelowo
III. P. pożarowe
z sieci zew.
X
X
P. pożarowe, Śr. Dobowe, obecnie
P. pożarowe, Śr. Dobowe, docelowo
P. pożarowe, Max. Godzinowe, obecnie
P. pożarowe, Max. Godzinowe, docelowo
P. pożarowe, Max. Sekundowe, obecnie
P. pożarowe, Max. Sekundowe, docelowo
wewnętrzne na terenie nieruchomości
X
X
X
X
wewnętrzne, Max. Godzinowe, obecnie
wewnętrzne, Max. Godzinowe, docelowo
wewnętrzne, Max. Sekundowe, obecnie
wewnętrzne, Max. Sekundowe, docelowo
IV. Inne
X
X
Inne, Śr. Dobowe, obecnie
Inne, Śr. Dobowe, docelowo
Inne, Max. Godzinowe, obecnie
Inne, Max. Godzinowe, docelowo
Inne, Max. Sekundowe, obecnie
Inne, Max. Sekundowe, docelowo
ILOŚĆ ŚCIEKÓW ODPROWADZANYCH O CHARAKTERZE:
I. Bytowym
X
X
Bytowe, Śr. Dobowe, obecnie
Bytowe, Śr. Dobowe, docelowo
Bytowe, Max. Godzinowe, obecnie
Bytowe, Max. Godzinowe, docelowo
Bytowe, Max. Sekundowe, obecnie
Bytowe, Max. Sekundowe, docelowo
II. Przemysłowym
X
X
Przemysłowe, Śr. Dobowe, obecnie
Przemysłowe, Śr. Dobowe, docelowo
Przemysłowe, Max. Godzinowe, obecnie
Przemysłowe, Max. Godzinowe, docelowo
Przemysłowe, Max. Sekundowe, obecnie
Przemysłowe, Max. Sekundowe, docelowo
ILOŚĆ ODPROWADZANYCH WÓD OPADOWYCH LUB ROZTOPOWYCH (podać, jeśli dotyczy tego wniosek)
Wody opadowe lub roztopowe
opadowe, Śr. Dobowe, docelowo
opadowe, Śr. Dobowe, docelowo
X
X
opadowe, Max. Godzinowe, obecnie
opadowe, Max. Godzinowe, docelowo
opadowe, Max. Sekundowe, obecnie
opadowe, Max. Sekundowe, docelowo
I. Ogólne warunki rozpatrzenia Wniosku:
II. Szczegółowe warunki rozpatrzenia wniosków składanych drogą elektroniczną:
(rozwiń i dowiedz się więcej)
MPWiK S.A. informuje, że:
Administratorem danych osobowych, jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. z siedzibą przy ul. Na Grobli 19, 50-421 Wrocław, KRS 0000391028, zwane dalej MPWiK S.A. Kontakt z MPWiK S.A.: adres e-mail: bok@mpwik.wroc.pl, adres do korespondencji: ul. Na Grobli 19, 50-421 Wrocław. MPWiK S.A. wyznaczyło Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych (w tym w celu realizacji praw, które Państwu przysługują) w godzinach 8:00 – 15:00 w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, lub za pośrednictwem powołanego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem adresu email: mpwik@mpwik.wroc.pl lub abi@mpwik.wroc.pl
Dane osobowe, będą przetwarzane przez MPWiK w następujących celach:
przyjęcia i realizacji Państwa wniosku, a więc na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO przez okres realizacji wniosku;
dokonania wszelkich niezbędnych rozliczeń związanych z realizacją wniosku w związku z brzmieniem przepisów Ustawy z dnia 29 września 1994 r. ustawy o rachunkowości oraz innymi przepisami rachunkowo-podatkowymi, przez okres wskazany przepisami tych ustaw, a więc na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
archiwizacji, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, dokumentacji wytworzonej w MPWiK S.A., a więc na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z przepisami ww. ustawy, przez okres wskazany przepisami tej ustawy;
realizacji prawnie uzasadnionego interesu MPWiK, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w postaci:
ewidencji korespondencji wychodzącej i przychodzącej dotyczącej realizacji przedmiotu wniosku przez okres trwania wniosku,
optymalizacji procesów obsługi klienta i analiz finansowych nas dotyczących, do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
badania satysfakcji klienta dla określania jakości naszej obsługi oraz poziomu zadowolenia naszych klientów z produktów i jakości świadczonych usług, do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
ustalenia ewentualnych roszczeń, ich dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, a także w celach dowodowych, do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
prowadzenia marketingu bezpośredniego produktów i usług MPWiK S.A., przy czym, aby informacje o charakterze marketingowym mogły być przesyłane w formie elektronicznej lub za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy prawo telekomunikacyjne (przepisami dotyczącymi komunikacji i łączności elektronicznej (e-prywatności), potrzebujemy Państwa dodatkowej zgody. Dane będą przetwarzane do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych lub do czasu wycofania zgody na otrzymywanie materiałów marketingowo-informacyjnych drogą elektroniczną, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze
Dane osobowe będą przetwarzane z wykorzystaniem systemu monitoringu wizyjnego, w jednym lub kilku poniższych celach:
w celu realizacji ciążącego na MPWiK S.A. obowiązku prawnego w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. tj. zapewnienia bezpieczeństwa publicznego tj. bezpieczeństwa obszarów i obiektów podlegających obowiązkowej ochronie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. tj.
zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, zwiedzających oraz osób przebywających na terenie Spółki,
ochrony mienia Spółki, w tym w szczególności:
ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej,
zapobiegania aktom agresji, wandalizmu mienia albo kradzieży,
rejestracji zdarzeń sprzyjających ustalaniu sprawcy szkody lub kradzieży i utraconego mienia,
W przypadkach przewidzianych przepisami prawa, przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
W przypadkach, gdy wyrazili Państwo zgodę na otrzymywanie informacji handlowo-marketingowych wybranym kanałem komunikacji elektronicznej, mają Państwo prawo do wycofania w dowolnym momencie uprzednio wyrażonej zgody, jednakże cofnięcie zgody nie wpływa na ważność i zgodność z prawem przetwarzania dokonanych przed cofnięciem zgody.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale podanie i przetwarzanie danych w postaci: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania i / lub adresu do korespondencji, nr PESEL, adresu nieruchomości (lokalu) objętej wnioskiem jest niezbędne do realizacji wniosku.
Dane osobowe będą przetwarzane przez czas obowiązywania wniosku, a po tym okresie przez czas wymagany przepisami prawa oraz do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń oraz upływu obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa, przy czym okresy te – w zależności od obowiązujących przepisów – mogą się sumować - lub do czasu wycofania przez Panią / Pana zgody na przetwarzanie w zakresie tam określonym.
Dane osobowe, utrwalone za pomocą monitoringu wizyjnego będą przetwarzane w „pętli” czasowej obejmującej okres od 0 do 90 dni w zależności od uwarunkowań technicznych, a po upływie okresu „pętli” czasowej dane będą bezpowrotnie kasowane, chyba że MPWiK zostało poinformowane, że mogą stanowić dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów prawa, wówczas zabezpieczone dane będą przetwarzane do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
MPWiK gwarantuje zastosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających bezpieczeństwo przetwarzania danych, w szczególności:
uniemożliwiających dostęp do danych osobom nieupoważnionym lub ich przetwarzanie z naruszeniem właściwych przepisów,
zapobiegających utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu danych.
Dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi na rzecz administratora, m.in. dostawcom usług IT, biurom rachunkowym, kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym, kurierskim, podmiotom świadczącym usługi pocztowe, a także jednostkom samorządu terytorialnego, podmiotom oraz organom uprawnionym do dostępu do nich na podstawie przepisów prawa.
Jako Administrator danych osobowych nie zamierzamy przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego (spoza obszaru UE) ani do organizacji międzynarodowych.